[CM-Rauha] Rauharyhmän pikkujoulut 18.12. klo 16. Ilmoittaudu mukaan! Ja kysymys Ullikselle.

Aino Tiitta aktiit at utu.fi
Ke Joulu 11 19:40:00 EET 2013

Kiitos vinkeistä, Anni! Kiva, kun olet hengessä mukana!

Montako meitä olisi tulossa? Doodleen vastasi kuusi, joista Janne ja Ullis eivät pääse. Minä olisin näillä näkymin tulossa, jollei mitään yllättävää estettä satu.

Kaikki rauharyhmäläiset, jotka suinkin pääsette, ilmoittautukaahan mukaan viimeistään perjantaina 13.12. :)

Pitäisikö alustava pöytävaraus tehdä jo tällä viikolla ja jos, niin kuka tekee? Teenkö minä?

Ullis, jos nyt pikkujoulut pidetään ilman sua, pääsetkö enää ennen maailmalle lähtöäsi osallistumaan mihinkään Rauhan tilaisuuksiin? Esim. jos tammikuussa olisi kokous? Olisi harmillista päästää sut maailmalle ilman, että Rauharyhmä on toivottanut hyvää matkaa!

Aino.