[CM-Rauha] Tuomiojalle kirjelmöinnistä

Tytti Matsinen tyttimatsinen at gmail.com
Pe Joulu 13 06:11:44 EET 2013

Hei,

oon Ulliksen kanssa samaa mieltä siitä, että olisi hyvä reagoida niin pian
kuin mahdollista. Syyriassa tilanteet muuttuu nopeasti ja etenkin USAn ja
brittien osalta päätökset menee laidasta laitaan päivienkin varoitusajalla
- syksyn aikanahan on jo odotettu ilmaiskujakin, joita ei sitten tullut jne.

Mä ehdin viikonloppuna luonnostella jotain, toivottavasti ehditte silloin
kommentoida - tekstin voisi sitten viimeistään alkuviikosta lähettää.
MIelestäni sen ei tarvitse olla mikään superpitkä, jos pääpointtina on,
että haluttais päästä Tuomiojan kanssa asiasta keskustelemaan.

Tytti
HTML liite on siirretty...

Lisätietoja postituslistasta Rauha