[CM-Rauha] Rauharyhmän pikkujoulut Cafe Pirittassa 18.12. klo 16-18. Ja tammikuun tapaaminen.

Aino Tiitta aktiit at utu.fi
Pe Joulu 13 19:05:09 EET 2013

Terve taas!

Olen varannut meille ensi keskiviikoksi klo 16-18 pöydän Cafe Pirittasta, jonka osoite on Eläintarhantie 12, 00530 Helsinki. Varaus on minun nimelläni (Aino Tiitta). Yritän olla neljältä siellä itsekin, mutta mikäli ehdin vasta kahden junaan, tulen paikalle vasta hiukan myöhemmin.

Yritetäänkö sopia Rauhan tammikuun tapaaminen vaikka välille 16. ja 21.1? Ja jos, niin pitäisikö Ulliksen tehdä Doodle itselleen sopivista ajoista? Minusta olisi tärkeää saada Ullis paikalle vielä ennen hänen ulkomaille lähtöään.

Nähdään ja kirjoitellaan! Hyvää viikonloppua!
Aino.