[CM-Rauha] kansalaisaloitideasta

Tytti Matsinen tyttimatsinen at gmail.com
Ke Joulu 18 20:21:12 EET 2013

Hei,

minulle ei pikkujoulumuistiosta täysin selvinnyt, mitä aselupapäätöksiä
poliisi ei voi julkaista? Yksityishenkilöiden aselupia? Vai jotain tähän
vientiin liittyvää?

Sinällään ajatus kuulostaa hyvältä. Myös sellaiselta, josta voisi joskus
tehdä pääkampanjan: kerätä kansalaisaloitteeseen nimiä vetoomuksena, kuten
Tahdon-kampanjassa paraikaa.

Tytti