[CM-Rauha] Rauharyhmän pikkujoulut 18.12. klo 16. Missä?

anni.patila anni.patila at uta.fi
Ti Joulu 10 10:36:16 EET 2013

Hei!

Huutelen täältä puskista (eli Brysselistä) että teidän pikkujoulut kuulostaa hyvälle, harmi etten pääse itse - olen kyllä innoissani seurannut listaa!

Entä jos pitäisitte ne Piritassa? (Se Ursulan sisarkahvila Tokoinlahden rannalla.) Siellä on yleensä paljon tilaa päivisin ja hyvät lattet :) Riippuen teidän ryhmän koosta myös Kuppi&Muffini ja Sävy vois olla vaihtoehtoja!

Joulunodotusterveisin,
Anni

Sent from Samsung Mobile