[CM-Rauha] USA & UK lopettaa varusteviennin Syyriaan

Johanna Rissanen jospejohanna at hotmail.com
To Joulu 12 16:41:27 EET 2013

Hei rauhalaiset
ja Tytti,

kiitos asian nostamisesta esille ja huomaamisesta. Mun mielestä tämä olis kanssa meille oiva agenda olla yhteyksissä Erkkiin, että olisiko kiinnostusta tavata meitä asiasta keskustellaksemme. Muotoillaanko viesti heti vai viidestoista päivä? :)

Mielestäni tästä asiasta voisi hyvin jatkaa uuden toimintavuodenkin alussa. Varmaan jo aika moni on tukevasti siirtymässä joululomille ja rauhoittumassa. (Itse en joululomalla aio tietokoneeseen koskea.)

Kiitos kaikille vuodesta, mukavan aktiivisia ollaan kuitenki ollu, vaikka viime vuosi oli niin toiminnantäyteinen! Itse en pikkujouluihin pääse, taidan olla jo matkalla Korvatunturinmaahan ;) tuolloin, mutta
RAUHALLISTA joulua kaikille!

- Rissasen Johanna