[CM-Rauha] Rauharyhmän pikkujoulut 18.12. klo 16. Ilmoittaudu mukaan! Ja kysymys Ullikselle.

Ulla-Sisko Jauhiainen ullasiskoanneli at gmail.com
To Joulu 12 23:03:44 EET 2013

Hyviä pikkujouluja, mä en tosiaan pääse, kun paimennan muskarilaisiani
lavalla sillon ja jännitän miten ne selviytyy!!

Ja toivottavasti tosiaan pääsisin tammikuussa ainakin yhteen tapaamiseen,
maailmalle lähen vasta 27.1, mutta en oo ihan kokoaikaa Helsingissä (mulla
ei oo kämppää ja elän kiertolaisena..). 7-9.1 ja 16-21.1 oon ainakin
Helsinkilässä.

T: Ullis