[CM-Rauha] USA & UK lopettaa varusteviennin Syyriaan

Ulla-Sisko Jauhiainen ullasiskoanneli at gmail.com
To Joulu 12 23:14:16 EET 2013

Niin, hm. Mun mielestä parasta olis jos reagoitaisiin niin noppeesti kuin
pystytään, mutta koska oma tilanteenikin on se, että kuolen
kouluahdistukseen niin en mä nyt ehi. Ehtiskö joku muu, tai siis Tytti
ehitkö? Voihan tätä tehhä sitten vasta tammikuussakin, jos sillon kirjottaa
Erkille viestiä ja viittaa tähän, sillon kukkauden vanha tieto ei haitaa
ehkä niin. Ja ainahan saattaa tulla jotain uuttakin.

T:Ullis