[CM-Rauha] Rauharyhmän seuraavat kokoukset Helsingissä to 4.12. ja ke 17.12.

Aino Tiitta aktiit at utu.fi
Ke Loka 26 18:56:36 EET 2014

Hei kaikki!

Viime perjantain kokouksessa sovittiin seuraaviksi kokousajoiksi to 4.12. klo 17 ja ke 17.12. klo 16.30. Kokouspaikka molemmissa Etelärannassa KUA:n toimistolla, Peace-huoneessa. Tervetuloa! Kopioin tähän Pertin kirjoittamat saapumisohjeet vanhasta viestistä. Oletan, että ne pätevät edelleen:

""Saapumisohjeet Changemaker-vapaaehtoisille Eteläranta 8:aan
Ala-aulassa on virka-aikana kirkkohallituksen työntekijä, jolle ilmoitetaan mihin ollaan tulossa. Tällä kertaa näin: ”Hei. Olen tulossa Changemakerin rauharyhmän kokoukseen neljännen kerroksen Action -huoneeseen.” Tällöin aulatyöntekijä päästää tulijan rappuun. Neljänteen kerrokseen voi nousta joko portaita tai hissillä. Neljännen kerroksen oven takaa soitetaan sitten minulle numeroon 0503423799. Ovikelloa voi painaa vain siinä tapauksessa, että minä en vastaa puhelimeen. (Ovikelloa lähinnä työskentelevät ihmiset haluaisivat uppoutua työhönsä, eivätkä haluaisi keskeyttää työtään päästääkseen ihmisiä sisälle.)"

Totuttuun tapaan uudet ja vanhat rauharyhmäläiset ovat tervetulleita kokoukseen, Skypen kautta voi osallistua ja Changemaker korvaa muilta paikkakunnilta kokoukseen matkustaville jäsenilleen matkakulut juna- tai bussilippuja vastaan.

Ilmoittauduthan ensi viikon kokoukseen (Skypeen tai paikan päälle) minulle viimeistään tiistaina 2.12. klo 20.
Aino.

Lisätietoja postituslistasta Rauha