[CM-Rauha] [CM-Globalisti] Globalistin radikalisaatiopalaveri 8.12. klo 19

Ulla-Sisko Jauhiainen ullasiskoanneli at gmail.com
Su Loka 16 19:09:18 EET 2014

Hei, minä en pääse tähän kokoukseen, kun oon keikalla ja en pääse
seuraavaan rauharyhmän kokoukseenkaan, ku oon Ruotsissa, mutta ehdotan,
että rauharyhmä vois miettiä tulisko globalistiin niitä työpajaohjeita
mistä viimekokouksessa puhuttiin!

Jos niitä viilataan tällä listalla, niin voin osallistua kans
suunnitteluun. Pertti, voitko laittaa joskus edellisen rauharyhmän
kokouksen muistion, oot varmaan unohtanu tai siten mä en oo saanu sitä?

T: Ullis

15. marraskuuta 2014 12.41 Tytti Matsinen <tyttimatsinen at gmail.com>