[CM-Rauha] VL: Vierailu yläkouluun 15.5?

Ulla-Sisko Jauhiainen ullasiskoanneli at gmail.com
La toukokuu 2 01:11:45 EEST 2015

Hei, oon pihalla, kun en oo päässy kokouksiin, mutta onks tänne menijä jo
päätetty? Vähän vaikee päivä, kun se yhden hinnalla alkaa samana päivänä,
mulle ainaki tulis varmaan vähä kiire ja aamulla pitäis kuitenki olla
koulussa avout puoleenpäivään asti.

T: Ullis

13. huhtikuuta 2015 klo 7.59 Pertti Keinänen <